Je moet ingelogd zijn om berichten te plaatsen Inloggen Registreren

Registreren? | Wachtwoord Kwijt?

Forums Doorzoeken:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Gebruik van Wildcard:
*  komt overeen met willekeurig aantal karakters    %  Komt overeen met precies één karakter

koninginnedag 2011

GebruikerBericht

12:22
25 april 2011

renelips

Zwijndrecht

Admin

berichten376

Het is bijna weer zover! Vrijmarkten door heel Nederland en misschien weer de mogelijkheid om wat leuke item te scoren voor de verzameling. Leuke aanwinsten gevonden? Meldt het hier!

17:38
30 april 2011

Patrick_Seob

Moderator

berichten207

Heb vandaag niet veel gekocht, maar:

1 zwarte gamecube, met 2 originele controllers, 2 imitatie memory kaarten en een gameboy player voor 12,50 euro.

van MB het bordspel donkey kong.

Heb dit jaar wederom geprobeerd om een sega enforcer te kopen met spel. De verkoper meent echter dat hij alles in een koop kan verkopen Mega drive met ongeveer 23 games. 2 jaar geleden heb ik bij dezelfde verkoper al reeds geprobeerd om het te kopen, maar ook toen wilde hij alles in een keer verkopen.

Volgend jaar maar weer proberen.

Heb helaas net naast een originele gba gegrepen.

17:49
30 april 2011

Eggie

Moderator

berichten68

Dan heb je meer dan ik.

Ik had helemaal niks. Heb maar 2 marktojes bezocht en voelde mij niet zo lekker dus maar naar huis gegaan.

21:53
30 april 2011

renelips

Zwijndrecht

Admin

berichten376

Het is me gelukt om 3 rommelmarkten af te gaan. Er was veel aan playstation 2 en ook wel wat gamecube en Nintendo DS te koop.

Ik heb alleen de goedkoopste playstation spellen meegenomen en de rest laten liggen anders had ik wel met een paar honderd spellen terug kunnen komen. Ik heb ook nog een videopac met spellen laten staan. Systeem was defect en de spellen verder niet interesant!

Op onderstaande foto kan je zien wat ik wel heb gekocht.

20:39
3 mei 2011

Patrick_Seob

Moderator

berichten207

Veel gescoord Rene. Wat me ook opvalt is dat je veel boxed consoles hebt gevonden. Zijn de mensen bij jou in de buurt allemaal wat zuiniger met het weggooien van verpakkingen? Hier bij mij in de buurt vindt je meestal alleen losse consoles.

20:46
3 mei 2011

Eggie

Moderator

berichten68

Leuke score Rene

00:50
4 mei 2011

renelips

Zwijndrecht

Admin

berichten376

Dat was gewoon geluk hebben. Ik ben naar 3 rommelmarkten geweest En ik was bij alles 3 aanwezig bij het begin van de rommelmarkt. Ik had rommelmarkten uitgekozen die telkens net iets later begonnen. Die doos van de v-smile ging het handvat nog kapot toen ik hem naar de auto aan het dragen was. Was ook fout van mij om bij het handvat te pakken. Doe ik anders nooit omdat je kan verwachten dat hij uiteindelijk gaat inscheuren.

Ik heb wel losse systemen zien staan en die hadden vaak maar 1 of 2 spellen en dat is voor mij dan niet interessant. 

About the Retro Computer en Games Museum Forum

Forum Tijdzone:UTC 1

Meeste Gebruikers Online Ooit: 13

Momenteel Online:
6 Gasten

Momenteel Hier Aanwezig Onderwerp:
1 Gast

Forum Statistieken:

Groepen: 5
Forums: 35
Onderwerpen: 244

Lidmaatschap:

Er zijn 43 Leden
Er waren 2 Gasten

Er zijn 2 Admins
Er zijn 4 Moderators

Top Deelnemers:

fazerco – 115
Gammapooka – 76
maarten koster – 30
Hjaknar – 29
ATARI909 – 23
lpmeester – 18

Recente Nieuwe LedenElizza, Midden, JoWouter, niesul14, shouji, lpmeester

Beheerders:renelips (376 Berichten), admin (6 Berichten)

Moderators:renelips (376 Berichten), Patrick_Seob (207 Berichten), Eggie (68 Berichten), test (0 Berichten)